Jumat, 25 Oktober 2013

Sunny- It's me (Roman+Eng sub+Indo sub)

Diposting oleh Rifatul Fitri di 01.28


English Translation:
I love you, I love you, I love you
Even if I say it a thousand times, it’s not enough
I miss you, I miss you – each moment that I miss you, I miss you more
I call you and call you and call you and your face keeps floating up
If I hope and hope and hope, will you know how I feel someday?
It’s me who only knows you – the person who will only love you is me
It’s because meeting you was like a miracle to me
It’s me who only wants you – the person who will only protect you is me
It’s me who is only looking at you by your side, a fool
I draw out your face – will I see you in my dreams when I’m asleep?
If I want you and want you and want you, will you know how I feel someday?
It’s me who only knows you – the person who will only love you is me
It’s because meeting you was like a miracle to me
It’s me who only wants you – the person who will only protect you is me
It’s me who is only looking at you by your side
My heart is speaking, it’s saying that it’s only you
I love you, I love you alone, that’s me
This love story is only for you to hear
A story about how I loved only one person
Keep it for yourself – this love that no one knows about, it’s me
I’m singing this love song only for you
A song that can be heard only by you
It’s me who will always sing you this love song for only you
Romanized:
[S] Saranghae saranghae saranghae
Cheon beoneul marhaedo mojara
Keuriwo keuriwo keuriun
Sunkanmada deo keuriwo
[L] Bureugo bureugo bureumyeon
Jakkuman tteooreuneun eolkul
Barago barago baramyeon
Eonjenkan niga nae mam arajulkka
[All]
Ojing neobakke moreuneun geureon naya
Neomaneul saranghae jul saram baro naya
Neol mannan sesanginaegen
[L] Gijeok gateun ilira keureon geoya
Ojing neomaneul wonhaneun geureon naya
Neomaneul jikyeo jul saramdo baro naya
[S] Nigyeote neoman paraboneun
Keuge naya miryeonhan naya
[L] Ni eolkul keurida jamdeulmyeon
Kkumsogeseorado mannalkka
[S] wonhago wonhago wonhamyeon
Eonjenkan niga nae mam arajulkka
[All]
Ojing neobakke moreuneun geureon naya
Neomaneul saranghae jul saram baro naya
Neol mannan sesanginaegen
[S] Gijeok gateun ilira keureon geoya
[All]
Ojing neomaneul wonhaneun geureon naya
Neomaneul jikyeo jul saramdo baro naya
[L] Ni gyeote neoman paraboneun geuge naya
[S] Nae maeumi marhajanha
Neoppunirago marhajanha
[L] Neoreul neoman saranghaneun
Ireon naya ike naya
[S] Ojing negeman deullyeo jul sarangyaegi
Han sarammaneul saranghaetdan geureon yaegi
[L] Honjaman ganjikhae amudo moreuneun
Sarangi baro naya
[All]
Ojing neol wiihae bureuneun sarangnorae
Ojing naegeman teullineun geureon norae
Neul gyeote negeman deullyeo jul
Sarang norae bureuneun naya
Indonesian Translation :
Aku mencintaimu, aku mencintaimu, aku mencintaimu
Bahkan jika aku mengatakan itu seribu kali, itu tidak cukup
Aku merindukanmu, aku rindu padamu - setiap saat itu aku merindukanmu, aku rindu padamu lebih
Saya menghubungi Anda dan memanggil Anda dan memanggil Anda dan wajah Anda terus melayang
Jika saya berharap dan berharap dan berharap, akan Anda tahu bagaimana aku merasa suatu hari nanti?

Ini aku yang hanya tahu Anda - orang yang hanya akan mencintai Anda adalah saya
Itu karena pertemuan Anda adalah seperti keajaiban bagi saya
Ini aku yang hanya ingin Anda - orang yang hanya akan melindungi Anda adalah saya
Ini aku yang hanya melihat Anda di sisi Anda, bodoh

Aku menarik keluar wajah Anda - akan saya melihat Anda dalam mimpi saya ketika saya tidur?
Jika saya ingin Anda dan ingin Anda dan ingin Anda, Anda akan tahu bagaimana perasaanku suatu hari nanti?

Ini aku yang hanya tahu Anda - orang yang hanya akan mencintai Anda adalah saya
Itu karena pertemuan Anda adalah seperti keajaiban bagi saya
Ini aku yang hanya ingin Anda - orang yang hanya akan melindungi Anda adalah saya
Ini aku yang hanya melihat Anda di sisi Anda

Hatiku berbicara, itu mengatakan bahwa itu hanya Anda
Aku mencintaimu, aku mencintaimu sendiri, itulah aku

Ini kisah cinta hanya bagi Anda untuk mendengar
Sebuah cerita tentang bagaimana aku mencintai hanya satu orang
Menyimpannya untuk diri sendiri - ini cinta yang tidak ada yang tahu tentang, ini aku

Saya menyanyikan lagu ini cinta hanya untuk Anda
Sebuah lagu yang bisa didengar hanya oleh Anda
Ini aku yang selalu akan menyanyikan lagu ini cinta hanya Anda

0 komentar:

Posting Komentar

 

Rifatul Fitri's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea